Święta, święta i po świętach

Znacie to, prawda? Nie mam jednak w zwyczaju marudzić, więc napiszę o czymś innym. 🙂 Chciałbym się dziś z Wami podzielić pewną świąteczną refleksją. Wielu o tym zapomina, dlatego pragnę zwrócić Waszą uwagę na

WDZIĘCZNOŚĆ. Tak banalna, ale niezwykle ważna i często o niej zapominamy. Święta to taki szczególny czas, w którym dostajemy i dajemy prezenty. Cieszmy się tym. Bądźmy wdzięczni, że możemy spędzić je z najbliższymi, że mamy dach nad głową, że wszystko jakoś się układa (czasem lepiej, czasem gorzej, ale zawsze do przodu). Często uważamy, że coś nam się należy. Dążymy do tego, aby mieć więcej i więcej różnych rzeczy. Pamiętajmy,że życie jest zmienne i równie dobrze moglibyśmy stracić wszystko, co mamy. Starajmy się dziękować tym, którzy robią coś dla nas bezinteresownie. To właśnie wdzięczność sprawia,że akt dawania i dostawania nabiera prawdziwego znaczenia.

Pozdrawiam!

3 Comments

  1. Ja robię codzienną listę wdzięczności od początku roku i każdego dnia zapisuję wraz z dziewczyną co dobrego nas spotkało dziś i za co jesteśmy wdzięczni. To niesamowicie wpływa na moje nastawienie do życia. Sam nawet nie zdawałem sobie sprawy jak wiele dobrego mi się przydarza!

    Lubię to

Skomentuj

